יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

חגי גוטמן סקירת הופעה - בר גיורא 16/12/13

מי שמכיר אותי או הספיק לקרוא פה קצת יודע שהדבר הכי נפלא שקרה לי מהבלוג הזה זה שהכרתי כמה אנשים נפלאים. חגי הוא אחד מהם. נהיינו חברים.

להופעה הזו חיכיתי הרבה זמן והנה היא הגיעה ולא התאכזבתי. 


גוטמן והלהקה בפעולה
למי שלא יודע חגי חולה במחלה ארורה שכמעט וגרמה לו להפסיק לנגן. בזכות טיפול מסור והרבה קנאביס רפואי, הוא הצליח להתגבר על הכאבים והתסכול ולהמשיך וליצור מוזיקה.

חגי יכול לתת לכולנו שיעור על פרופורציות מה הן והעובדה הזו ניכרת גם במוזיקה שלו. יותר מכל מזוהה עם הטענה שלי השיר "הכל שטויות" שעוסק בלקחת דברים בפרופורציה הנכונה ולהגיד תודה כשאתה בריא. זו אמנם קלישאה אבל היא נכונה ומקבלת משנה תוקף כשמדובר בחבר או קרוב משפחה.

לדעתי, במודע או שלא במודע באשר לטענה שלי, חגי יוצר מוזיקה מאד פרופורציונאלית, כנה, לא מתיימרת לא מתייפייפת ועם זאת בהחלט מעניינת.

מדובר בשירי רוק-פופ ישראלים קלאסיים עם נגיעות קאנטרי (הגיטריסט של חגי מפליא על הפנדר שלו עם הסלייד וכמובן גם בלעדיו), מתוך 12 שירים שהתנגנו בבר גיורא לדעתי לא היה אחד שחוצה את גבול ה-4 דקות. המסר מועבר בפשטות, בכנות ובמהירות ללא חפירות מוגזמות או בביצוע מייגע.
גם העליה של חגי לבמה והתחלת הנגינה היו זריזות וללא דברי פתיחה ודיבורים מיותרים. מהכרות עם חגי אני יודע שיש לו הרבה מה להגיד אבל הוא בחר פשוט לתת למוזיקה לדבר בעצמה. וכשזה עובד, זה עובד.

הנה קצת טעימות מההופעה:








רשימת השירים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...