יום רביעי, 17 בפברואר 2016

הצמד המוזיקלי MARBL כתבו על זוגות מוזיקליים אחרים שהם אוהבים


1.רוסו וויינברג
הפעם הראשונה שנחשפנו לרוסו ווינברג הייתה לפני שנה בערך כשחיפשנו במאי לקליפ הראשון שלנו והוא נתן לנו את Bringing Me Down כרפרנס. ישר התאהבנו במוזיקה. כמה חודשים אחר כך החלטנו לשדרג את מערכת היחסים עם זוג הבלונדינים המוכשר, וקפצנו עליהם ברחוב כשעצרו עם האופניים לפני מעבר החצייה. 
מאז הספקנו לעשות ראיון משותף, ואנחנו מאד נהנים לראות את ההצלחה שלהם. 


2. לולה מארש
את גיל, יעל, ושאר חברי לולה מארש האדירים אנחנו מכירים עוד ממעגלי רימון. בפעם הראשונה שמענו אותם בחתונה של עידו ואולה חברים טובים משותפים, וכבר אז היה ברור שיצא מזה משהו גדול. כל מה שהחבר׳ה האלה נוגעים בו הופך לזהב. 




3. Oh wonder
אותם הכרנו ב.. לא, סתם. הרכב חדש ומקסים, הפקת פולק מינימלית וקולות יפים. ממליצים לכם בחום לשים בווליום בינוני עד גבוה בבית. 


4. Frou Frou
מצד אחד אימוג׳ן היפ, זמרת יוצרת מפיקה משוגעת בזכות עצמה. מהצד השני, גאי סיגסוורת׳, שהפיק יחד עם ביורק את homogenic המושלם. כששניהם נפגשו ב2002 יצא להם הדבר היפהפה הזה, שכולו על טהרת ה״עמוס אבל אוורירי״. 



5. Pomplamous
מה עוד אפשר להגיד על הזוג במציאות וביוטיוב? האנשים שפחות או יותר המציאו את ז׳אנר הvideosong, מנצחים על תזמורת שלמה שמורכבת משני אנשים ואינסוף כלי נגינה, ואולפן שהוא חדר שינה, עם קאברים כל כל יצירתיים שהמבצעים המקוריים שלהם לא יזהו. 

----------

כשהזמרת היוצרת מוריה אור הוציאה את אלבום הבכורה שלה ב-2012, המפיק המוזיקלי יונתן מימון התגורר ועבד בלונדון. השניים נפגשו במקריות, וזמן קצר לאחר מכן, יוצאו לדרך מוזיקלית משותפת עם רגל אחת בארץ, והשניה באנגליה.
כך נולד ההרכב MARBL, שכבר הספיק למשוך את תשומת לבו של המפיק הלונדוני זוכה ששה פרסי הגראמי, פיפ ויליאמס, ושל תחנות רדיו ובלוגים באנגליה ואירלנד.
אחרי סינגל ראשון, "TIME TAKES TIME", שקטף השמעות בבלוגי מוזיקה בכל העולם, מישראל, דרך צרפת, לקנדה, לוס אנג׳לס, לונדון ואפילו יפן, ואף חדר לפלייליסט גלגל"צ, מוציאיםMARBL  את הסינגל השני מהאי פי המתקרב !
הסינגל החדש, In The Grey, ממשיך את קו האינדי הבינלאומי של MARBL, אל מחוזות חדשים, פחות אקוסטיים-פולקיסטיים, ויותר אל עולם הפופ החדש בהשראת לאנה דל ריי.

In The Grey, עוסק, כמו הסינגל הקודם, גם הוא בגעגועים. השיר בוחן את איזור הביניים האפור בין המציאות לחשקים שחבויים שבנו. בין הידיעה לאי הרצון לדעת. השיר נכתב, והולחן על ידי מוריה אור בישראל, ונשלח אל המפיק יונתן מימון בלונדון. הקליפ המלווה את הסינגל, לוקח אותנו לביקור בעתיד מנקודת הראות של MARBL, ובוחן דווקא איזור אפור אחר, פוסט אפוקליפסה, שאריות של אנושות, הבוחנות מחדש טאבואים חברתיים ותרבותיים, במקום שכוח אל כלשהו.


ההופעה הקרובה בתמונע 14.3.16!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...