יום שני, 13 בינואר 2014

סקירת הופעת השקת אלבום הבכורה של נועם סדן | תמונע | 12/1/14

נועם סדן השיקה את אלבום הבכורה שלה בערב מרגש בתיאטרון תמונע. ערב שכולו שלה. הייתי שם לספר לכם איך היה. רמז: יש נחת

אני מכיר את נועם והמוזיקה שלה רק כמה חודשים. נועם הגיעה אליי באופן עצמאי וכתבה לי כמה מילים נוגעות ללב על עצמה, על המוזיקה שלה ועל כך שהיא עושה הכל לבד.

אני חייב להגיד שהתרשמתי מאד מנועם ומהאמביציה שלה לפרוץ לעולם ולהתקדם ללא מערכת יחצנית משומנת וללא מנהלים והבטחתי לה שאעשה כל שביכולתי לסייע לה.
נועם סדן
אני לא יודע מה איתכם אבל אני לא מכיר הרבה בני או בנות 23 שמסוגלים לעשות הכל לבד בעבודה קשה ובלי הרבה קשרים. נועם הצליחה להוציא אלבום בכורה (כשהשני כבר בדרך), למלא את "תמונע" להחזיק הופעה שלמה בקדמת הבמה, לפרגן לקלידן שלה ולארח את גדי רונן האדיר שאותו היא מעריצה.
את הכל נועם עשתה בבגרות ובעצמאות מרשימה (עם כי תוך התרגשות שלא ניתן להסתיר :) ובסיועו של יפתח שחף המפיק המוזיקלי שלה שגם ניגן איתה, השרה עליה בטחון רב במהלך ההופעה ותפח על כתפיה שהכל בסדר והכל מתקדם מצויין.

נועם הגישה את השירים שלה ברגישות שאפיינה את האלבום, בקולה העדין והשברירי וניכר שהיא מתחברת וחווה את השירים שלה תוך כדי ביצוע כפי שכל צדי צרפתי ועסקני הריאליטי למיניהם מתחננים לממשתתפי תוכניות השירים למינהן "להתחבר" לטקסטים שהם שרים. אצל נועם זה עובד באופן טבעי, כשצריך היא שקטה וכשצריך היא פותחת מבערים.

האכזבה היחידה עבורי מההופעה של נועם, היתה שהיא לא ביצעה אף שר ביוקלילי שלה כפי שהיא עושה המון בסרטוני היו טיוב שלה. נועם את חייבת לנו סולו יוקלילי :)

הנה קצת מההופעה של נועם סדן:















2 תגובות:

  1. אני לא חושב שיש לה קול שברירי.
    והאירוח של גדי רונן היה מיותר ולא קשור להופעה.

    השבמחק
    תשובות
    1. דור אתה לא חייב להסכים. גדי רונן אף פעם לא מיותר!!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...