יום רביעי, 26 בפברואר 2014

סקירת הופעה של Noabe - (נועה ברירו) האוזן בר - 22-2-2014

נועה ואני היינו באותה שכבה בתיכון. אמנם לא הכרנו באופן אישי אבל ידעתי מי היא ומסתבר שגם היא ידעה מי אני.

שמישהו כמו נועה, (והכוונה למוזיקאי מצויין) יוצא מהשכבה שלך יש בזה מן סוג של גאווה שכן אני לא יודע על הרבה אנשים מהשכבה שלנו שעוסקים במוזיקה. עוד אחד מוצלח הוא המתופף אורן פולק שעובד הרבה עם רד בנד ומרסדס בנד.

בכל מקרה נועה ערכה את השקת אלבום הבכורה שלה עם דגש על ההרכב שאיתה והסינגל המוצלח Speed of heart שגם נבחר לשיר השבוע ב"ערב עירוני" של גדי ליבנה ב- 88FM.

לבחירה של נועה במה אתה שומע?

אמנם נועה הופיעה פה ושם אבל ההתרגשות שאחזה בה הייתה גדולה וטבעית. זה לא פגע לרגע במקצועיות שלה וביכולת הווקאלית המצויינת שלה (בכל זאת מורה לפיתוח קול) אבל כן גרם לה בחן רב להתבלבל פה ושם, לשכוח להציג את הנגנים ולשכוח את המיקום של הקאפו בסינגל הבכורה. ואני מקווה שיוסי מזרחי שהפיק לה את האלבום לא כעס עליה כפי שהיא רמזה.

אז דעו שאין סיכוי שיוסי כעס כי הייתה הופעה נהדרת, מקצועית, מרגשת, טבעית ובנוסף לכל, גם כזו שמילאה את האוזן בר כמעט עד אפס מקום.
המוזיקה של נועה היא מוזיקה מגוונת, בין קרן אן, דניאלה ספקטור, לאלניס מוריסט, בין בלדות נעימות לרוקנ'רול בועט יותר והכל בעיבודים מעניינים ולטעמי גם חדשניים יחסית בעיקר במחלקת האלקטרוניקה והתופים.

אני מאמין שנועה עוד תשמיע ותשמע רבות בסצינה המקומית כי היא עושה את הדברים נכון. בוחרת צוות נגנים מצויין והיא קבעה לעצמה רף הפקתי גבוה במיוחד שאותו היא תצטרך לשמר בהמשך.

הנה קצת מההופעה למי שפיספס:











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...