יום שישי, 29 באוגוסט 2014

יאיר רובין - מלודיות שעוקצות בלב

בתור מי שמכיר לא מעט אמנים מהסצינה האינדיאנית הפורחת בישראל ואוהב כל כך הרבה דברים שנעשים כאן. אני תמיד שמח להכיר דברים שיש להם את האקסטרה מייל.
אקסטרה מייל הוא ביטוי מתחום השיווק שמתאר ערך מוסף נוסף שחברה מעניקה ללקוחות שלה. זה יכול להיות משהו קטן שגורם ללקוחות להפוך לאוהדים. למשל חנות שמוכרת גיטרות שאחרי חצי שנה מתקשרת לקונה ואומרת לו: "בוא תקבל מיתרים חדשים לגיטרה שלך בחינם, למה? סתם כי אתה לקוח שלנו". זה הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול.

בסצינה המקומית יאיר רובין הוא כזה, יש לו את האקסטרה מייל! יש לו את הכריזמה והכישרון להיות נוכח בכל בית בישראל!
כמובן שיש לציין שהמוזיקה שלו היא לא "אינדית" במובן שהיא מורכבת להאזנה אלא בדיוק להיפך השירים קליטים ויכולים לדבר אל כל אחד. (כן, גם לגלגל"צ).

מעבר לעובדה שמדובר במוזיקאי מחונן וגיטריסט מעולה. הוא גם זמר מצויין ומספר סיפורים. למה אני מתכוון? תחשבו שלוקחים את גבע אלון, מערבבים עם עמיר לב, אהוד בנאי, מוסיפים טיפה הומור וקרחת של קובי עוז (אבל במידה) ומקבלים את רובין.

שירים מצויינים שמספרים סיפורים. מלודיות שעוקצות בלב.

בימים אלה יאיר סיים להקליט את אלבום הבכורה והוא אמור לצאת בקרוב (אחרי החגים יושק סינגל ראשון).

יאיר היה באוגוסט 2014 אמן החודש של הצוזאמן ונתן הופעות מעולות אחת אחרי השניה. מי שפספס חייב לעצמו לראות את יאיר במופע להקה. גם הופעה אקוסטית היא מצויינת אבל כשזה עם הלהקה זה נשמע הרבה יותר מעניין.

תרשמו לעצמכם את ההופעות הקרובות:

- 3.9 חיפה,בר גלים -הופעה אקוסטית

- 4.9 ירושלים,בובה בר - אקוסטי

- 17.9 ב"ש, חמש על עשר - הופעת הרכב


לדעתי תוך שנה שנתיים יאיר רובין יכול להיות אומן שמדלג בין זאפות במקום בין הלבונטין לצוזאמן וכשזה יקרה תזכרו איפה קראתם את זה לראשונה!

הנה ה"מה אתה שומע" של יאיר רובין


ולמרות שאני כבר אוהד אני מחכה לאקסטרה מייל של יאיר רובין והלהקה באלבום שבדרך!

ולסיום הנה קטע מתוך ההופעה של יאיר והלהקה בצוזאמן:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...