יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

פוסט אורח - איתמר בק - לקראת פסטיבל הבלוז של תל אביב

איתמר בק, אמן ויוצר בלוז בועט בעברית, כתב לבלוג על ההשפעות וההשראה שלו. בקרוב מופיע במסגרת פסטיבל הבלוז של תל אביב

פלוגה בקו- מאיר אריאל


מעבר לכך שלשיר הזה ספציפית יש מטען נוסטלגי עבורי מתקופת הצבא ומזוגיות נושנה, מאיר הוא ההשראה הגדולה ביותר שלי בתחום הכתיבה, ממש אמן של להטוטים והמצאות בשפה העברית.


Room to move- john mayall



ה-קטע שהוביל אותי להחלטה ללמוד מפוחית בלוז, היום אני נגן לא רע, ועדיין מתקשה להבין מה הוא עושה שם בדיוק.


Vic chesnutt- everything I say



את ויק הכיר לי אמן הפולק השדרותי וחברי היקר דרור קסלר שבא לראות אותי מופיע באחת מהופעותי הראשונות
הוא אמר ששווה לי לשמוע וללמוד ממנו. הקליפ המדהים הזה צולם בהופעת סלון (פורמט שאני מאוד אוהב) בערך חודש לפני שויק נפטר.
ויק מורה גדול שלי לפרפורמנס, הגשה ושירה ואמן פנומנלי בעיני.


Chord organ blues- daniel johnston



גאון הפולק הזה הקליט את עצמו בטייפ משרדי מנגן על אורגן צעצוע כלשהו
פשטות- זה מה שעובד מבחינתי.


Earth died screaming- Tom waits



טום וויטס הוא מספר הסיפורים מספר אחת בעיני ובשיר הזה הוא פשוט מצמרר אותי.


מחכה לרכבת- אלברט סופר



את אלברט אני אוהב כי יש לו בלוז מהנשמה, כזה שלא מנסה להיות, הוא פשוט כזה, עופר פריאון גיטריסט ענק לדעתי, ושוב פעם קליפ מהופעת סלון, הפורמט המנצח.

איתמר בק - נכה מחמד



ההופעות הקרובות של איתמר בק:


23/11 לבונטין 7 בפסטיבל הבלוז

25/11 מועדון הג'אז מצפה רמון, בפסטיבל הבלוז


וב30/11 מלווה במפוחית את ירון בן עמי בקפה טיפול בחיפה.
https://www.facebook.com/events/1938720173047442/?ti=cl

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...