יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

פוסט השפעות אורח - דניאל וולף



דניאל וולף, בוגר רימון ויוצר אלקטרוני ותיק, החל את המסע המוזיקלי שלו בגיל הצעיר של 13 במועדוני לילה מקומיים. בגיל 19, בשנת 2000, הוא החל לעבוד כשדר ודיג'יי ברדיו בי יו 99 אף אם. הוא הנחה שתי תוכניות כל שישי ושבת בערב, עם קהל מאזינים של כרבע מיליון לתוכנית, עם סטים שחלשו על ז'אנרים רבים ומגוונים.
וולף חימם את אינפקטד מאשרום, מיניסטרי אוף סאונד, ארמין וואן ביורן, היהודים, ועוד. ב-2005 דניאל הוזמן בפסטיבל פאראלל המפורסם בברזיל, ב-2011 ניגן בפסטיבל הקיץ בירושלים, ובמהלך כל התקופה היה רזידנט באומן 17, טי אל וי, פאצ'ה, אולטרה סאונד, ועוד.
אלבומו הראשון שיראה אור בתחילת 2018 – "Standing In The Sun", מכיל שירים שכתב\הפיק ב-15 השנים האחרונות! 
הנה המוזיקה שהשפיעה עליו:




מועדון הוירוס, גיל 16. הדיגיי מנגן את הטרק הזה באזור 4 וחצי בבוקר. ואני רוקד והולך לאיבוד. המנגינה לא מפסיקה לטפס למעלה.
טסתי יום למחרת לחנות תקליטים וקניתי את האלבום. הסאונד שאותו אני מגדיר כאנדרגראונד, באס מנצח.
וסינטזה שהופכת למלודיה שרוטה.



מהאלבום הזה למדתי לא מעט. הוא ללא ספק הדגים בעיניי איך שני אנשים משחקים בסאונד. והסינטזה, מלודיות והבנה איך להחדיר את המוסיקה לתוך הבטן. והכל מתוך שליטה כמעט אבסולוטית בסאונד .. לא במקרה זה האלבום שהכניס את אינפקטד לכמעט לכל חנות תקליטים בעולם.
 
אין ספק שההפקות של פייט׳לס, היוו השראה, סיסטר בליס היא דוגמא חיה לקלידנית מעולם אחר.
 

האלבום הזה הוא בגדר בית ספר למוסיקאים אלקטרוניים.


מאסטרפיס ששינה הרבה בתפישה  שלי של עד כמה רחוק אפשר לקחת סאונד ולעבד אותו.

החשיבות של מלודיה בנוייה היטב עם שילובי פסנתר , ווייבים קלאסיים.  אחד מהשיעורים החשובים להשראה.


הרבה מהכתיבה שלי הושפעה מטרקים בסגנון הנוכחי, דגש על הטרק המהמם הזה. בניית סספנס והרבה שיעורים שלמדתי מלשמוע את הטרק הזה שוב ושוב.  בזמן עבודתי ברדיו ניגנתי את הטרק הזה פעמים רבות, הוא תמיד היה ב5 האהובה עליי.. הוא בנוי בצורה כמעט מושלמת בעיניי.


טרק שמבחינתי הקדים את זמנו. בכלל האמן הוא מקור השראה מאוד גדול מבחינתי.
 

אין תגובות:

פרסום תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...