יום שני, 5 בדצמבר 2016

נפתלי קון - השמעת בכורה לסינגל "לקום ולעזוב" לקראת אלבום שלישי

 נפתלי קון נולד וגדל בשכונת שלום בנצרת עילית. העתיד לבני שכונת המצוקה לא היה ברור, אך דרכו של קון התבהרה בזכות המוזיקה. כבר בגיל 9 הוא כתב וביצע את השיר הראשון שלו,  שזיכה אותו במקום הראשון בתחרות כשרונות צעירים. מאותו רגע היה לו ברור שאלו הם חייו.
במהלך ילדותו הוא הופיע ברחבי הארץ והעולם עם להקת "אורות השכונה" של הסוכנות היהודית.
לאחר מכן הפך לשדר רדיו – ברדיו דן, קול רגע, רדיו אמצע הדרך, 88FM, רדיו תל-אביב ועוד.    
 כל אותה עת המשיך לכתוב ולהלחין וכמה משיריו הפכו ללהיטים " כ"לילה לבן" בביצועו של עידן יניב .

אהבתו לחיות הביאה אותו לגייס כשלושים מצמרת אמני המוסיקה הישראלית (ארכדי דוכין, גידי גוב, שלומי שבת, בית הבובות, דניאל סלומון, קורין אלאל ועוד ועוד)  ולהפיק קליפ לשיר שלו –"ורק שלא נשכח". ההכנסות מהשיר והקליפ נתרמו לעמותת תנו לחיות לחיות – לרכישת אמבולנס לחיות.


האלבום הראשון שלו, "תקוות אחרונות", הופק על ידי משה לוי וזכה לביקורות מצוינות.
אלבומו השני, "דרך מן הכפור", בהפקתו של עופר מאירי, זכה גם הוא להצלחה בביקורות. הקליפ לסינגל הראשון מתוך האלבום, "כמו שלכת", זכה בקליפ השנה בתחרות סרטי האנימציה אסיף 2014 (וחביב הקהל).
באלבום  כתב קון על ילדותו בנצרת עילית, למשל בשיר "השכונה הזאת".

הסינגל החדש של קון מתוך אלבומו ההולך ומתקרב הוא "לקום ולעזוב" – כאן חבר נפתלי לגיא מנטש ויהל דורון והתוצאה – עיבוד מרגש לשיר המוגש מנקודת מבט נשית – "בסוף יהיה לך טוב – לקום ולעזוב"..

הופעה קרובה: יום חמישי ה-8 לדצמבר בפאפאיתו, דרך שלמה 29 , תל-אביב (פתיחת דלתות 20.30) עם אורחות מיוחדות: מיכל שפירא, מוריה אור, מיטל מיכאלי והילה בן טובים! 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...