יום שני, 30 בדצמבר 2013

יום הולדת שנתיים לבלוג!

עבדכם הנאמן - צילום: סלפי
שפתחתי את הבלוג לא ממש האמנתי שאמנים ולהקות כמו: איפה הילד, רוקפור, ערן צור, אברהם טל, נמרוד לב ועוד רבים וטובים יתייחסו אליי. אבל כנראה שיש משהו באהבה למוזיקה משהו שמאחד את כולם, משהו נטול חשדות, נטול אגו שמבוסס רק על אהבה.

לכן רוב רובם של האמנים, מגישי הרדיו ואנשי תעשיית המוזיקה, לא היססו ובחרו להשתתף בפרויקט התמים והפשוט הזה וכיום יש יותר מ-150 משתתפים בבלוג!

חלפו שנתיים והספקתי להכיר עשרות להקות חדשות ואמנים חדשים.
חלקם אפילו הפכו להיות חברים.
את המטרה העיקרית בבלוג הזה השגתי. עכשיו כל שנותר הוא להמשיך לסקר וליהנות ממוזיקה ישראלית טובה ואיכותית.
דבר אחד שלא צפיתי שיקרה הוא שהרבה אמנים ומוזיקאים למדו להכיר את הטעם המוזיקלי שלי וסומכים עליי ולכן משמיעים לי הרבה סקיצות ושואלים אותי לדעתי האישית. זה מחמם את הלב ומוכיח לי שכנראה עשיתי משהו נכון.

אני מבחינתי אמשיך לעשות הכל למען מוזיקה טובה!


זאביק

לעמוד הבלוג בפייסבוק

לערוץ - YouTube

ואיך אפשר בלי שיר?
האירוע המוזיקלי הכי משמעותי של השנה ואולי אי פעם: אריק איינשטיין בשיר המושלם הזה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...