יום שלישי, 17 במאי 2016

סקירת הופעה - מיטל מיכאלי - תמונע - 3.5.16

רוב ההופעות מתחילות בקצב מסוים ומתפתחות לאט לאט שהלהקה מתחממת. ההופעה של מיטל מיכאלי לעומת זאת היא רכבת הרים ריגשית שלא הייתי מוכן אליה. סקירה קצרצרה מהופעת השקת הסינגל של מיטל מיכאלי שנערכה בתמונע ביום 3.5.16. על הצילומים היפים אחראי רועי טוכבנד

מיטל מיכאלי ודאי מוכרת לחלקכם מהריאליטי דה וויס שבו עשתה קמפיין יפה ולאחרים מוכרת מהיותה שחקנית בתוכניות ילדים בערוץ ניקולודיון. 
עצם היותה שחקנית מאפשר לה להרגיש מאד נח על במה ולהביא את כל היכולות שלה לידי ביטוי.

ההופעה של מיטל התחילה דיי בשקט, לקח לי שיר שניים להתחמם ולאחר מכן נקלעתי כמו יתר הקהל לסערה.

רגעי השיא היו ללא ספק ההזמנה של איציק פצצתי לעלות לבמה ולבצע ביצוע מטורף ללהיט של בריטני ספירס טוקסיק. שמעתי ש"איציק" מוכשר אבל אף פעם לא יצא לי לראות אותו מופיע.

הנה דוגמא לשיתוף הפעולה עם איציק פצצתי שצילם דניאל גן אור לשיר "אני מכורה לסוכר";



לאחר התקף המניה הקצר עם איציק, מיטל התיישבה על הכורסה שהכינה מבעוד מועד והקדישה שיר מרגש עד דמעות לאימה שנפטרה.

זה היה רגע מאד מאד מרגש וניתן היה להבחין בקהל בלא מעט דמעות. ההופעה הזו היתה לי כמו רכבת הרים, רגע אחד אתה מתרגש רגע אחר שמח, רגע לאחר מכן עצוב ובסוף - אופוריה.



בקיצור להופעה הבאה שלה תלכו בלי היסוס!

הנה קצת צילומים של רועי טוכבנד:








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...