יום שני, 18 באוגוסט 2014

205. עמרי נובל - מוזיקאי יוצר - שומע: Queen - Who Wants To Live Forever

205. עמרי נובל - מוזיקאי יוצר - שומע: Queen - Who Wants To Live Forever

שיר שהשפיע עליי הסרט "איש הנצח" או HIGHLANDER בשמו הלועזי הוא הסרט שאני הכי אוהב, ראיתי אותו לפחות 150 פעם, המוטו העיקרי בסרט "THERE CAN BE ONLY ONE" חקוק לי בלב, בנפש ובגוף כדרך חיים, הסרט מלווה בסאונדטראק של אחד האלבומים הטובים ביותר בעיני "IT'S A KIND OF MAGIC" ונוצר בידי להקת "קווין" האלמותית בשנת 1986. השיר שחודר לכל נים, וריד, שריר ורגש גם אחרי אלפי הקשבות ואלו אכן אלפי הקשבות הינו "WHO WANTS TO LIVE FOREVER" מעבר לכך שזה מאחד מרגעי השיא בסרט, זה שיר שעושה לי "גולת רגש" בגרון וישנה נקודה ספציפית של קרשנדו מצילות שעורי הופך ממש לעור ברווז וזה קורה בכל פעם! שיר עוצמתי ואמיתי על משמעות החיים והאהבה כי מי רוצה לחיות לנצח? מי מעז לאהוב לנצח? גם כשאני כותב את שורות אלו והשיר רץ לי בראש עוברת בי צמרמורת כשאני מתרפק בסולו הגיטרה של בריאן מיי שהוא כל כך עדין וחד בו זמנית בשילוב קולו של פרדי הגדול מכולם... מוסיקה בעיני צריכה לרגש, להזיז את הישבן ולגרום לדפוק על שולחנות, אין ספק שזה השיר שהכי מרגש אותי!



עמרי נובל - חופשי


תודה עמרי על הבחירה והנימוק המרגש

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...