יום שבת, 24 ביוני 2023

פוסט אורח - שירן קוזניצקי

שירן קוזניצקי הוציאה אלבום בכורה (צועק אהבה) בהפקתו של נועם פוקס. המנוע של האלבום הוא פסנתר והוא עטוף בסינתים ועולם אלקטרוני באלגנטיות שיא. נצלנו את ההזדמנות כדי לברר מאיפה היא שואבת השראה, ומה השפיע עליה במיוחד בעבודה על האלבום


דניאלה תורג'מן - גיליתי את דניאלה כשהיא שחררה את "ארץ ים" בהפקתם של יונתן דסקל ונמרוד בר.
האלבום הזה היה מבחינתי מוסיקה של העתיד. דניאלה היא מכשפה במובן הכי טוב של המילה. משהו באיך שהיא אומרת מילים, איך שהיא שרה צלילים- מזיז לי את הבטן במקומות הכי עמוקים. מעבר לזה שאנחנו יוצרות ממקומות מאוד שונים בעיני, וזה רק מגביר את הסקרנות שלי. המוסיקה שלה עם ההפקה המדויקת של דסקל ונמרוד היא צלילה מהטובות שהיו לי. מה שקרה במקרה, הוא שהתחלתי לעבוד עם נועם על האלבום שלי ואז הבנתי תוך כדי תנועה שנועם הוא הקלידן שלה, ושגם עבורו יונתן דסקל הוא השראה גדולה כמפיק וכנגן. זה היה קלוז'ר מגניב.

בחרתי בשיר "כאב מתוק" שבעיני זה אחד הטייקים הכי יפים ששמעתי של פסנתר - שירה. הם כאילו נושמים ביחד. כל פעם אני מתרגשת מחדש.


שירן קוזניצקי - אלבום חדש - צועק אהבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...