יום ראשון, 24 ביולי 2022

פוסט אורח - קוב

"כוונות טובות" הוא האלבום הכי אישי וחשוף שלו. הוא כתב אותו בזמן שהתאבל על מות אביו והוא מספר סיפור של ייאוש, אובדן אך בו בזמן גם סיפור של תקווה. אחרי תקופה ארוכה של שקט קוב משחרר אלבום חדש והסכים לכתוב קצת על ההשפעות שלו:
"החלטתי לעשות רשימה של השירים והאמנים שהייתה להם מבחינתי איזושהי נגיעה לאלבום הנוכחי שלי "כוונות טובות" שבעבע איזה שמונה שנים לפחות, כי נראה לי שלשים את האבנים או ניל יאנג או אפילו הפליימינג ליפס זה קצת יותר מדי בייסיק ומרגיש לי שטחנתי את זה בעבר..."

Kings of convenience – cayman island

אם הייתי צריך להצביע על ההשפעה הגדולה של התקליט וההשראה התחילה בתרגום המודרני של סיימון וגרפינקל – קינגד אוף קונביניאנס. גיטרה קלאסית מזן הפולק ושירים נוגים. פשוט גרמנו לי להתאהב בכלי הנגינה הזה שנוטים לזלזל בו,  (בכמה שירים בתקליט שלי יש פריטות ואצבועים שאני די גאה בהם). מבחינה מוזיקלית הם פשוט צמד אדיר ואיכותי שלא מתפשר במילימטר על כלום.

 פיבי בריג'רס  -  motion sickness 

מבחינתי, בכל מה שקשור לפיבי תאמינו להייפ. מילניאלס שמילניאלס, היא כשרונית ומרגשת אותי. מסמנת דור של יוצרות צעירות שהן הדבר הכי מעניין מבחינתי במוזיקה. די למחוצ'קנים והמאוננים ממין זכר. יצאתם מכל החורים. קדימה לאמירות מורכבות ומעניינות וליוצרת פעילה שלא מפסיקה לייצר מוזיקה איכותית.

 

 סנייל מייל – pristine -

לינדי ג'ונס גם תפסה אותי ועדיין עושה את זה. מרעננת אמיתית. קול אחר. אותו פוסט רוק פתאום נשמע טרי. רוק אינטליגנטי, בועט וכיפי. שמעתי את האלבום אין ספור פעמים, ומשהו באותנטיות הזאת שתמיד מחפשים וכל כך קשה למצוא פשוט נמצא אצלה

  Fleet foxes  - he doesn’t know why

להקה (או איש אחד) שעשו מהפכה בפולק והחזירה אולי יותר מכולם את המאזינים לאגף הזה ברוק. להזכיר כמה רגש הוא עניין חשוב במוזיקה, וכמה ההיפים האמריקאים עדיין נותנים את הטון. אלבום יפהפה

 

 קורט ויל – pretty pimpin

עוד דון קישוט של הרוק שבשנים האחרונות הוא סוג של השראה. אמן גיטרה שמתמקד בעשייה ובמוזיקה טובה. אני תמיד פוזל לבדוק מה הפרויקט האחרון שלו. מומלץ.


קוב - בא לי לעזוב

מילים, לחן והפקה מוזיקלית: קוב סאונד וגיטרה חשמליות: נדב כץ תופים: אלעד כהן בונן בס: מרק לזר אקוסטית: קוב טכנאי הקלטות: שיקו פלדמן ואבי עין צור


כוונות טובות

 

 

תגובה 1:

  1. טוב שחזרת, אלבום נהדר :)
    למה אין גירסת כיסוי????

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...