יום שישי, 5 בספטמבר 2014

206. אורן אלעזרי (טורקיז) - שומע: אהוד בנאי - אבן ספיר

206. אורן אלעזרי - שומע: אהוד בנאי - אבן ספיר



כמו אומן הבקי מאוד במלאכתו, אהוד בנאי כבר כשלושים שנה, ממלא לי את הנשמה באלומות אור המאירות איזושהי סצנה מהחיים, טיפוס מיוחד שפוגשים, מצב רוח או זיכרון, המתובלים ברגש ומחשבה מקוריים, ומעובדים בידיו המיומנות לכדי שירים שנשארים איתי זמן רב, ואני נוהג לשמוע אותם מפעם לפעם ומשתאה על האיכות המיוחדת של השיר, שהוא מלאכת מחשבת של מילים ומנגינה, הגשה ווקאלית אמינה ואמיתית ונגינה ייחודית ומרגשת בגיטרה אקוסטית או חשמלית.

בנוסף אהוד הוא אמן פעיל ופורה המופיע ומתפרנס ממלאכתו, והוא הצליח לאגד סביבו אנשים מוכשרים העובדים איתו בנאמנות שנים.
 השיר שבחרתי נקרא 'אבן ספיר' והוא כתוב ברוחו של בוב דילן, כסיפור על יחסים עם אישה מוטרפת שהמחבר פגש בעבר ואפילו גר איתה תקופה, והוא זוכר אותה כמקור להשראה עד היום. יש כאן גם ליין גיטרה אקוסטית יפה. זה מתוך האלבום 'רסיסי לילה' שיצא די לאחרונה.
אסיים בכמה שורות מתוכו: "אם תראה אותה תגיד לה, אני זוכר כמעט הכול, המוזיקה בדיונות הצהוב והכחול, את הציור שהיא ציירה לי אני שומר עוד על הקיר, כוכב לבן, יהלום, אבן ספיר" יישר כוח אהוד.

טוקריז - שאלו אותי



תודה אורן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...