יום שישי, 15 בנובמבר 2013

סקירת הופעה של יובל בילגוראי - Bilgo & Co "האזור" 13.11.13

יובל בילגוראי? אף פעם לא שמעתי על יובל בילוגראי
אני אומר לעצמי כשקיבלתי את הקומוניקט. ממשיך לקרוא ומבין שהאיש חרך כמה במות ברחבי העולם עם ה"ווקה פיפל" ולמד מוזיקה באחד מבתי הספר הטובים בעולם בליוורפול.
טוב אז כנראה שיש כאן משהו.
לוחץ על הלינק שמוביל לשיר שלו ביו טיוב:



אני אוהב את זה - לא עוברות שעתיים ואני חבר שלו בפייסבוק , אחרי שכבר לחצתי JOIN לארוע ההשקה ואנחנו משוחחים על מוזיקה ועל ההופעה הקרבה ב- 13.11.13.
כמובן שגם את "השומע" שלו חילצתי ממנו והעלתי את הפוסט תוך כמה שעות.

יום ההופעה הגיע, אני כהרגלי מגיע עם פתיחת הדלתות וה"אזור" כבר מלא באנשים שבאו לשמוע ולראות את ההופעה.
את הערב פתחה גלית מור, היא עולה לבדה על הבמה עם לופר ובשיר אחר עם הגיטריסט לבדו והיא מוכשרת כל כך. כאן אני כבר מבין שאם זו ההתחלה מצפה לי ערב מעניין!

ואכן, יובל בילגוראי עולה לבמה יחד עם חברי הלהקה Bilgo & Co ושתי יפייפיות כזמרות ליווי כולם לבושים בחליפות ואז זה מתחיל. החבר'ה האלה יודעים לנגן והזמר שעד לפני שבוע לא הכרתי יודע לשיר.
הסינגל שההרכב שיחרר לא ממש מתאר את מה שהלהקה הזו מנגנת. הם הדבר הישראלי הכי קרוב שיש לג'מירקאווי, להקת קצב עם הרבה עבודה על בס תופים ופאנק במחלקת הגיטרות.
במשך כל הערב נתנו הופעה סופר מקצועית ואנרגטית והשאירו טעם של עוד לי ולעוד 200 החברים שהגיעו לאזור.

הנה טעימה קטנה:



אני חייב להגיד שאני באופן אישי מאד התחברתי דווקא לשירים השקטים שיובל מנגן בעצמו כמו Alright וכמו "אורי" השיר שכתב לאחייניתו בזמן שהיה בניכר.
בקיצור ובשורה התחתונה, אין לי ספק שעוד נשמע על החבר'ה האלה המון בתקופה הקרובה כי הם טובים. הם סופר מקצוענים והם מכוונים חזק וגבוה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...