יום שני, 18 בנובמבר 2013

סקירת הופעה של רונן גרין 13.11.13 "תמונע"

לצערי הרב עד מאד, להופעה של רונן גרין הגעתי רק באמצע. הגעתי באמצע כי לפני כן הייתי בהופעה נוספת של יובל בילגוראי שהתקיימה ב"אזור". רק 5 דקות מ"תמונע".

כשנכנסתי להופעה של רונן גרין ואני מודה שזה לא קרה לי עד לאותה הופעה (והייתי בלא מעט הופעות) הרגשתי שאני נכנס למשהו שהוא הרבה יותר מהופעה. הקהל פשוט היה מהופנט.
הרבה פעמים בהופעות שאתה ניגש קצת אחורה אתה תמיד יכול להבחין באנשים משוחחים בניהם, מדברים, צוחקים לפעמים אפילו מרעישים ולא מתייחסים למה שקורה עשרה מטר מהם.
אבל לא כאן.
רונן גרין פשוט לכד את כולם כעושה מעשה כשפים  וגרם לכל אחד ואחד בתמונע להישיר מבט ולהבין שדבר מופלא קורה על הבמה.

בשביל להבין על מה אני מדבר, מהו סגנון המוזיקה של רונן ולמה בעצם הגעתי להופעה למרות שהייתי כבר די תשוש, קראו מה חברי הטוב יובל Beat-on כתב עליו ותבינו על מה מדובר.

רונן גרין פורט על גיטרה קלאסית. כזה הוא, קלאסי

רונן קרא לאלבום הבכורה שלו פאזל. עכשיו אני מבין למה. לרונן יש יכולת נדירה לחבר בין חלקים, בין אנשים בין צלילים.
הפשטות, הצניעות והכריזמה השקטה הזו חודרת לנשמה. במהלך ההופעה לנגן על גיטרה קלאסית, להביא מתופף שיתופף על קחון וסנייר בלבד ולעמוד על הבמה בהופעת ההשקה שלך בג'ינס וטי שירט זו צניעות אמיתית ראויה להערכה והערצה.
גם ששוחחתי עם רונן כמה ימים לפני וביקשתי שישתתף בפרוייקט שלי "מה אתה שומע" הוא בחר שיר של אמנית בתחילת הדרך כדיי לפרגן ולהעביר את זה הלאה.

בקיצור ולעניין, למי שיש הזדמנות ללכת להופעה הבאה של רונן שלא יפספס!

תמר איזנמן מפליאה בנגינה אחראית על ההפקה המוזיקאלית של האלבום

והנה טעימה קטנה וחיה מאותו ערב מקסים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...